poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Bohaterowie





Diana Doyer (18)

"Fani to pierwsza najważniejsza rzecz popularności ,a druga to zabawa"

"Życie to taka fajna pułapka fantazji Niall. Coraz bardziej pragniesz kasy ,sławy ,różnych używek a zapominasz o najważniejszym"





Niall Horan (19)

"Myślę ,że kiedyś uda mi się kogoś lub coś pokochać. Dla innych to normalne uczucie ,ale oni nie mają pojęcia ,że ja tego nigdy nie czułem"

"Czasami gdy patrzę w jej oczy ,mam wrażenie ,że one chcą odzyskać swój blask ,ale Diana na to im nie pozwala"



Harry Styles (19)

"Czasami mam ochotę przypierdolić jej w twarz ,ale zawsze koło niej jest Niall. Kurwa Niall idź sobie"

"Jesteś głupi myśląc ,że to właśnie ona rozbudzi w tobie uczucie ,którym jest miłość. Ona tylko pragnie cię zniszczyć"

 


Liam Payne (19)

"Na początku naszej znajomości przyrzekłem sobie ,że zrobię wszystko aby ci pomóc. Jednak dowiedziałem się czegoś czego nigdy nie powinienem"

"Nieważne co na zewnątrz ,ważne co w środku"




Zayn Malik (19)

"Inni widzą we mnie tylko tego złego i tak próbowałem udawać przez kolejne lata ,ale Diana odkryła tą stronę ,o której dawno zapomniałem"

"Może przestaniesz udawać ,że Ci nie zależy? To jest już naprawdę wkurwiające Louis"



Louis Tomlinson (19)

"Wybierać między miłością a przyjacielem to trudna rzecz ,ale zawsze znajdzie się trzecia opcja"

"Co nocy płakałem z tęsknoty i dopiero teraz zauważyłem ,że ona robiła to samo"



Paul Higgins (34)

"Na początku dziwiłem się co ona w nich zobaczyła. Po paru dniach też zacząłem ich uwielbiać"

"Diana jest dla mnie jak córka. Jak ktoś ją skrzywdzi będzie miał nogi w dupie"




Josh Doyer (25)

"Moja siostra jest zbyt pojebana aby normalnie myśleć"

"Czasami zastanawiam się czy ona kiedykolwiek zaś będzie taka sama jak przedtem"



Avril Lavigne (20)

"Jesteśmy przyjaciółkami prawie od zawsze. Ona była tą dobrą a ja tą złą. Pierdolone role się odwróciły"

"Paul ma rację. Trzeba ją przywrócić. Jak się dowie ,że brałam w tym swój udział to kurwa nie chce myśleć co mi zrobi"


Jo Ryles (24)

"Diana mnie uwielbiała ,ale sława ją tak pociągnęła ,że nic nie chce mieć ze mną wspólnego ,a przecież wychodzę za jej brata"

"Pamiętam gdy bawiłam się z nią w piaskownicy. To były dobre czasy"




3 komentarze:

  1. Hej jestem twoją nową czytelniczką i na początek chciałam się zapytać jak się naprawdę nazywają bohaterowie ;)
    dzięki ~super blog <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi mi o Dianę Doyer i Jo Ryles ;)

      Usuń
    2. Amber Heard i Nina Dobrev :)

      Usuń